Wednesday, July 29, 2015

RINDUNYA!!!

kali ini saya ingin bercerita lagi. jam 12.00 malam saya bangun dari katil, setelah rasa sakit kepala sudah semakin tak terbendung. hajat di hati memanglah tidak mahu makan ubat dek keadaan yang tidak mengizinkan. namun terpaksa jua demi mengurangkan rasa sakit ini. kucabut IPhone dari power plag poin demi melihat-lihat wall FB kalau ada berita terkini mengenai cabinet Negara. maklumlah sekitar jam 1.30 tengah hari, pengumuman telah dibuat oleh YAB perdana menteri di Putrajaya yang merombak sedikit perubahan. antaranya timbalan perdana menteri telah digugurkan.
berbalik kepada cerita asal, whatsapp dibuka, tertera 2 onred message dari Hanisa anak saudaraku. antara kandungannya voice message suara Danial yang melafazkan "Subahanallah" diiringi Anis. aku terkesima dan sebak beberapa ketika. berulang kali aku playback klip tersebut. rasa seronok dan rindu amat sangat aku forewardkan pula kepada husband. apa yang membuatkanku tambah terharu adalah cek telah membelikan Danial sebuah basikal baru tanpa sedikit pun memberitahuku. syukur Alhamdulillah! terima kasih cek. dapatlah Danial mengayuh basikal tersebut. rindunya ummi padamu dik. perkembangan ayah juga Alhamdulillah sudah mulai makan walau hanya sedikit.

No comments:

Post a Comment