Friday, July 31, 2015

PROGRAM JUMAAT

salam jumaat semua. suasana di office agak meriah pagi-pagi ni. semua orang masih dalam mood raya. ramai yang ditegur kerana mengenakan pakaian yang cantik. termasuklah aku. tapi baju ni aku beli murah jer di salah sebuah kedai di Subang Perdana. kepada sesiapa yang suka survey harga mesti tahu lah tempat tersebut. menjelang tengah hari. rakan sebelah menegur: jom kita keluar pegi open house. saya: kat mana. pn. Z: Subang Jaya. segera aku capai handbag dan mengikutnya. sesampainya di lobi kami disambut oleh van BDT. jalan sememangnya jamm sementelah waktu tengah hari. pelbagai hidangan yang disediakan. aku memilih sate, lemang, laksa penang, lazania, pudding laici, kuih serimuka, pudding kelapa dan cendol. meriah sungguh layanan mereka. antaranya termasuklah pn. W, kak I, Ak. diharapkan JKM mampu menjadi ikon kepada entiti kerjaya untuk OKU terus diiktiraf sebagai pekerja. sememangnya kesempurnaan bukan milik kami. tetapi kami memerlukan kerjaya untuk survival. di sana aku dipertemukan sekali lagi dengan pn. NS yang dahulunya adalah tutor ku di UM. kali terakhir bertemu beliau adalah di bahagian OKU JKMM Menara Tun Ismail Mohamed Ali 7 tahun lalu. kini beliau berkhidmat di Sepang. terima kasih semua!

No comments:

Post a Comment