Sunday, August 2, 2015

JOM URUT

dari awal lagi dah dimaklumkan saya merupakan seorang juruurut. saya sangat berminat memperkembangkan lagi kemahiran urut saya ni. ni merupakan satu skills tetapi perlu diasah bagi mengekalkan mutu dan nilainya. khusus untuk kaum wanita sahaja. antara pengalaman kerja yang ada termasuklah di NWC, Blind Art, KIST Rehab Centre dan MAB Shop. herm tak semena-mena semasa berhari raya ke rumah Jimi di BDR, saya di offer sebuah katil urut. condition katil masih baik sekiranya diperbaiki semula. maklumlah terbiar tanpa penjagaan. terima kasih Jimi dan Idah. semoga portable bed dapat dimanfaatkan sebaik mungkin. kepada yang berminat dengan service saya bolehlah menghubungi/sms/whatsapp di 012 276 8341. jenis perkhidmatan: urutan seluruh badan dan refleksologi. apa salahnya sesekali memanjakan tubuh badan kita yang penat bekerja selamam 1 tahun, 365 hari, 12 bulan, 52 minggu, 8760 jam, 525600 minit dan 31536000 saat.

No comments:

Post a Comment