Tuesday, October 13, 2015

KURSUS THERAPIST WANITA

pn. Mariah PWB Bangi menghantar SMS kepadaku. sila hadir ke temuduga kursus pada 13.10.2015 di pejabat SUK Bangunan SSAH, Shah Alam pada jam 2.00 petang. sila bawa bersama borang yang dihantar melalui email dan dokumen berkaitan. pada mulanya saya berkira-kira nak pergi ataupun tidak. telah saya ketahui, siapa yang akan membawa dri ini ke sana nanti. tambahan pada hari kerja pula tu. nak minta tolong abang, semestinya tidak dapatlah kan. abang memang terikat dengan tugas pejabatnya. semoga Allah membantu pohonku di dalam hati. saya cuba suarakan pada teman sepejabat. Alhamdulillah M sudi temankan saya ke sana. jam 2.15 petang kami berdua bergegas ke SUK dengan kereta. sampai di sana, kami tercari-cari tempat temuduga tersebut. pada mulanya kami ke tingkat 14 seperti yang diarahkan dalam surat. namun tak lama, kami turun ke tingkat 5 pula. urusan mengisi borang M yang lakukan untukku. hamper 10 minit menunggu, saya dipanggil. berdebar juga hatini. maklumlah ramainya pegawai mengelilingi meja temuduga. setiap soalan saya cuba menjawab dengan lancer. antara yang ditanya apakah strategi 'marketing' yang akan dilakukan setelah saya Berjaya mengikuti kursus berkenaan. hamper 15 minit, saya selamat keluar dari bilik temuduga. saya bersyukur kerana segalanya berjalan lancer. kini diserahkan kepada Allah yang maha kuasa. jika ada rezekiku maka adalah nanti. tiba-tiba perut terasa lapar pula. kami bergegas ke seksyen 2 untuk menjamu selera. hamper 4.45 petang, saya dan M tiba di pejabat. terima kasih M atas bantuanmu. hanya Allah yang dapat membalasnya. semoga dirimu dan keluarga dilimpahi rahmat dunia dan akhirat. amin!

No comments:

Post a Comment