Thursday, October 8, 2015

KOLEKSI TUDUNG PART 1

assalamualaikum. seiring dengan perkembangan gaya berfesyen hari ini, golongan muslimah tidak kurang hebat terkena tempiasnya, pelbagai gaya dan trant ditampilkan bagi memenuhi citarasa dan permintaan. dulu, sebelum berkecimpung dengan bidang urut, saya juga seorang yang fationista. maklumlah cek dan ayah yang supportkan, mestilah dia orang nak anaknya ni dapat memiliki koleksi-koleksi fesyen tertentu. contohnya pelbagai varian tudung bawal, baju kimono, kebaya, jubbah dan kurung pelbagai style. 6 tahun saya jumud dalam dunia fesyen ni. pakai apa saja dan ala kadar. setelah menjejak kaki ke sector awam dah mula menggelabah. saya serak kembali almari mencari baju-baju kurung dan mengintai setiap inci kedai dan butik bertujuan mencari pakaian sesuai. ooopppppsssss!!!! banyak yang dah terkeluar dari topik asal tajuk entri ni ditulis. sebenarnya saya nak bercerita tentang koleksi tudung terkini yang saya ada. shawl dan selendang panjang saya kurang mahir nak memakainya. tengah berjinak-jinak semula ni. antara yang saya punya adalah selendang butterfly, selendang instant, tudung sarung biasa dan bertingkat, selendang bunga, tudung 2 alam dan lain-lain. terkini saya juga memiliki tudung moscrepe hijau yang dijual Huraizah. masih dalam tempahan pula selendang instant krim tiara dari Huraizah dan selendang pink Hani dari Anis. lain-lain akan diupdate dari masa ke masa. jumpa lagi. da!

No comments:

Post a Comment