Tuesday, September 8, 2015

SECOND SON

menjelajah FB pada 3 September lepas hati ini tertunak riang. Shamiza dan Ayub telah selamat menerima cahaya mata kedua melalui photo yang diuploadkan. tahniah.tahniah.tahniah. dah lah sebelum ni langsung saya tak mengetahui tentang berita kehamilannya. tak apalah. bagiku itu hak masing-masing untuk menjadikannya berita umum ataupun tidak. saya sendiri pun tidak gemar jika berita tentang diri ni diheboh dan jadi perhatian sesiapa. cukuplah sekadar ada yang tahu dan tidak bertanya sepanjang masa. saya ni mudah naik rimas jika orang terlalu busy body. maklumlah saya sememangnya tidak suka nak menyibukkan hal orang lain. sekali dua jika ditanya masih saya tidak kisah. tapi kalau dah mengandung 9 bulan setiap masa orang nak ikut perkembangan rasa jemu dibuatnya. sehingga ke hari ni masih tak berpeluang bercerita panjang dengan Shamiza. mungkin dia tengah sibuk lah tu. tak bercadang pun nak menganggu setelah percubaan kali pertama berhubung gagal. selamat untukmu teman. giliranku pula.....tengoklah kalau ada rezeki nanti!

No comments:

Post a Comment