Monday, September 14, 2015

BETTLE OF THE BAND OKU PENGLIHATAN 2015

hai semua. jumpa lagi kita buat sekian kali ya. entri ni sebenarnya dah terlepas tarikh nak diblogkan. bukan apa. saya tak tahu macam mana nak tulis dan macam mana nak digambarkan perasaan saya ketika itu. pada malam 12.09.2015 telah dianjurkan acara berkenaan di perkarangan kompleks MAB. saya hanya penonton saja. tidak terlibat secara langsung atau pun tidak langsung dengan program. bahkan inila pertama kali saya dapat menyaksikan pertandingan tersebut secara life. program turut mendapat kerjasama PETRONITA, DBKL dan fakulti Komunikasi massa UITM Shah Alam. ia juga dipancar secara life streaming di Amboi FM radio milik OKU penglihatan sepenuhnya. Caliph Buskers antara undangan bagi menyempurnakan pertandingan. begitu juga dato' Mokhzani dari Orkestra RTM. jika ada kesilapan saya dalam menulis entri ini boleh perbetulkan di ruangan komen. terdapat 6 kumpulan yang telah berentap untuk merebut kejuaraan. kumpulan tersebut ialah Setapak Generation, Eksperimental, Chocolate Chip, Recover Band, Setapak Cinneer dn De ilitz. masing-masing telah memberikan impak persembahan yang sungguh luar biasa. sungguhpun demikian masih terdapat banyak lagi elimen yang boleh ditambah baik untuk meningkatkan mutut persembahan ke tahap paling maksima. tahniah kepada yang menjadi juara iaitu kumpulan Recover Band di samping dapat mengekalkan kejuaraan 2 kali berturut-turut. saya juga ada memuat turun MP3 dari blog cikguazhar.blogspot untuk simpanan peribadi. sekali lagi ucapan setinggi-tinggi tahniah kepada semua yang telah bertungkus-lumus menjalankan program berprestej ini. jumpalagi next year.

No comments:

Post a Comment