Monday, December 19, 2016

Part Time Juru Urut Di Pertama Terapi Zone

terlebih dahulu jangan salah sangka ya. tajuk ini bukan berkisar kepada pencarian pekerja urut. sebenarnya pada hari rabu lepas, saya terima satu panggilan telefon dari cashier PTZ yang memohon saya untuk menggantikan staff mereka yang bercuti di hujung minggu sabtu dan ahad. tanpa fikir panjang, disebabkan tengah sibuk bekerja saya mengiakan sahaja. tapi amat mujur sekali kerana saya tidak mempunyai plan rigik pada hujung minggu ni. cuma hajat untuk mencuba MRT perlu ditunda dulu. tak apalah. rezeki untuk saya dan rezeki juga untuk mereka. terima kasih untuk staff PTZ yang banyak membantu sepanjang 2 hari berada di sana. hati ni teruja juga kerana telah lama saya tidak membuat part time di kedai. pada hari sabtu pemulanya adalah warga negara Singapura dan penyudahnya semalam juga seorang dari Singapura. rata-rata mereka ni sedang bercuti di Malaysia sempena hujung tahun. Alhamdulillah atas kurniaan dari Yang maha Esa. 2 hari dapur rumah tidak berasap dan makan di luar sahaja. terima kasih kepada hubby yang membantu menghantar dan mengambil aku pulang dari tempat kerja. semasa menikmati makan malam, terimbau kenangan-kenangan lalu sepanjang aku bekerja urut sepenuh masa. ia suatu saat yang tidak boleh dilupakan. pada sesiapa yang ingin berkunjung ke kedai PTZ silalah naik ke tingkat 3. lokasi berhampiran lif, kedai makan dan stor Machinda. selamat berurut!