Sunday, January 31, 2016

TAWAKAL DENGAN KEPUTUSAN

semasa cuti umum minggu lepas, saya telah membuat percubaan kerja sambilan urut di salah sebuah centre yang terletak di seksyen 13. niat di hati ingin menambah pendapatan keluarga sedikit sebanyak. di masa itulah saya memikirkan semasak-masaknya. tidak adil pada saya dan anak kiranya 7 hari seminggu meninggalkan anak tanpa saya di sisi menemani mereka. dengan kekuatan yang ada saya rangka sebuah keputusan. maka dengan ini saya rasmi melakukan kerja sebagai juru urut di rumah. kepada sesiapa yang berminat di sekitar Shah Alam whatsapp saya di talian 012 276 8341. saya akan pandu arah kalian untuk ke rumah saya. Insyaallah, perkhidmatan diberi akan memuaskan hati anda. kos yang dikenakan untuk 1 jam rawatan adalah RM40.00. di samping mengisi masa terluang bersama anak sedikit sebanyak dapat dimanfaatkan. semoga mendapat sokongan dari kalian semua. "sihat untuk hidup &% hidup untuk sihat. semoga usaha ini menjadi jambatan melakari impian masa hadapan. terima kasih pada abang atas bantuan yang diberi.

No comments:

Post a Comment